Vad annat kan man göra?

Jag skrattar, för vädret är verkligen piss. Det spöregnar SAMTIDIGT som det snöar. Snöflingorna är lika stora som den där franska skådespelarens näsa och försvinner så fort dem når backen. Jag var ute och cyklade innan, tur att jag hann in innan denna underliga väder occured. Haha, Sverige är konstigt.

Haha, min mamma talade om för mig att ikväll ska vi banne mig på informationsmöte om aktier och sparande med banken i simhallen. Dem bjuder på macka och sedan får man simma, basta och bubbla. Klart jag kan avvara lite av min dyrbara tid för en gratis macka. Hallå här, gratis mat!!! ;D Ja har man för mycket dötid att slå ihjäl så...annars hade jag aldrig fått för mig att cykla ner till byn för att hämta min ipod, i detta vädret. Det är bara människor med bil som ger sig ut i detta vädret. Jag tror jag struntar i att springa och fortsätter knapra på min marabou... ;D

Fick mina biljetter till Östersund på posten idag. :D

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0