Storstan

Idag kommer pappa och hämtar mig. Jag ska besöka storstan. Sveriges största stad, Stockholm. Vet ni vad dert ironiska är? San Diego är större än Stockholm och San Diego klassas som en "liten" stad.
Igår körde jag och hälsade på min kusin Lauren i Borås. En filigt i stort sett hela vägen. Kändes lite trångt emellan staketen. Men är man van vid 4 filig motorväg så.. Haha, har en känsla av att det kommer ta sin lilla tid att vänja mig. Men det kommer, det kommer. Mitt största mål just nu är att komma in ordenltigt i tiden. Jag har vart i Sverige i en vecka idag och ja, det går sakta men säkert framåt.

Ska klippa mig om en timma! :) Skönt att reda ut tovorna lite grann.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0