Morgonstund har guld i mun...

...Fast inte om man har min sångröst. Haha, jag seriöst vaknade av att jag låg och sjöng Livvi Franc och Pitbulls låt Now I'm that bitch och det fick mig att skratta högt! Sedan ringde mamma och pratade med mig om att jobba ikväll. Och är man knappt nyvaken blir jag enormt irriterad på att folk säger åt mig att göra saker. Så jag sa att jag banne mig inte tänkte jobba ikväll för jag skulle träna. Haha, när jag senare lagt på och vaknat till tänkte; oerhört dumt Elin, jag behöver ju pengarna. Haha. Så jag ringde tillbaka till ICA och sa till att jag gladeligen kommer ner och jobbar ikväll. :D Gööööött!!

Men det roligaste någonsin måste ha varit min dröm inatt.
Jag drömde att jag, mormor, Lil Wayne och Ne-Yo satt och lyssnade på en konsert i San Diego. Plötsligt börjar Lil Wayne och mormor prata om joints. Att det är gottigott. Haha, mormor och Lil Wayne...vilket team!

xoxo
Elin

Livvi Franc ft Pitbull - Now I'm that chick, ja dem kan ju inte sjunga bitch i officiella musikvideor.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså jag sitter här och skrattar åt din sjuka dröm. Va fasen gjorde mormor där?!! =)

2009-11-20 @ 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0