Lidl snubben

Jag önskar att jag hade Lidl-gubbens fotölj. För det skulle innebära att jag hade pengar under madrassen. Oh, pengar. Ni vet sånna där gröna sedlar.

Nej. Nu är jag allt ute och cyklar. Sedlar är inte gröna i Sverige. Men jag kan iallafall fortsätta drömma om pengarna. Idag var det löning för alla som jobbade i Oktober. Men för oss, stackars människor, som inte började jobba förrän i November, får vänta ääääända tills slutet av December. Muntert klart.

Måndagar och Fredagar kommer jag framöver att spendera i stallet för övrigt :D Ska bli underbart skoj! Men jag har fortfarande träningsvärk sen i måndags. Aouch!

Mamma och jag spenderade hela dagen inne i Borås idag. Mysigt!


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0