Kloka ord

Besökte mina farföräldrar idag och min farmor berättade om när jag kanske var två-tre år och var ute och gick med dem i skogen. Vi kom upp på en grusväg och lilla jag hade sagt; "Kan det va' betong tro?" och stampat med foten i backen som för att kolla vad underlaget var. Märks att pappa jobbar med just betong... Haha.
Kollade även lite på ett filmklipp från när jag fick mina första inlines. Tänk er denna bilden;
Elin iklädd - trosor, limegrön t-shirt, chockrosa cykelhjälm och en herrans massa skydd. Inte vuxit i framtänderna, står ko-bent på inlinsen, för att jag inte kan åka. Tar sats, åker mot farfar med filmkameran och skriker: "Ser jag cool ut?!" Hög cool-faktor Elin. Blir ju inte bättre av att jag ramlar på rumpan i klippet efter. Go figure!

Var även nere på ICA imorse och pratade lite. Fått tider som börjar i December så jag har tre veckor på mig tänkte jag. I eftermiddags ringde dem redan och frågade om jag kunde hoppa in. Vesst sa jag, pengar behöver jag ju :D Då är man på't igen.
Kund idag: "Har du varit utomlands, du är så brun och fin om kinderna!" Om du bara visste lilla tant, om du bara visste.. ;P
OJ, rädd blev jag också, nekade en läskigt looking-guy att köpa cigaretter av några anledningar. Och när läskiga kunder blir sura, då känner man sig liten. Trodde seriöst han skulle komma tillbaka och slå mig eller nåt.
Hm, hände mycket idag.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0