I say I'll be back, gotta get some more coronas!

Jag lyckades ju slutligen bränna mig min USA-skiva igår och den spelar jag nu medans jag städar. Bästa med att vara ensam hemma; man kan spela musik hur högt man vill! Sämsta; vad fasen ska jag göra nu när jag är klar?! Jag har inte ens varit hemma i en vecka och det är första dagen jag är ensam hemma, men jag klättrar snart på väggarna. Jag kan ju inte gå ut och springa för då orkar jag inte skivstången ikväll. Illa det här... under tiden kan vi ju kika lite på bilder igen! Haha!

Henrik, jag, Alisa och Li på Beyhans födelsedag!

Jag provar skor! Älskade dessa, men hade inte riktigt pengar eller plats kvar i resväskan... What a shame!

Hockeynight, Capitals spelade.

The Monkeyseat. Sherri's bil är inte stor och där stängde dem in mig...

Turistade lite i San Diego. Bakgrunden; San Diego's navybase.

Beer Pong. Jag var ruskigt bra! Eller är!

Peace out for this time!

 

xoxo

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0