"I need to go peepee!"

Ibland...ibland blir jag bara full i skratt och skrattar för mig själv. Människor runt mig måste tro jag är galen. Idag tänkte jag ta upp saker inom ämnet; kiss och bajs. För...det är sånt som dyker upp när man jobbar med barn.

Jag brukade säga att Daphne hade en "2 o'clock poopie". Varje eftermiddag under nap-time på pricken klockan 2 hörde jag från hallen;
"I have a poopie!"

Daphne brukade även studera ingående när jag bytte blöja på Dylan.
"What kind of poopie is it today?"
Nyfiken i en strut...

Och sist men inte minst tar vi en med mig själv. Av nån anledning sprang jag tydligen väldigt ofta på toaletten hos Mike and Sherri. Min öppningsreplik brukade bli;
"Hey Mike, sorry, gotta run, need to pee."
Han svar;
"Of course, why am I not surprised?"

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som det snöar på bilden!

2009-11-06 @ 14:09:56
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0