Din store fegis!

Fråga mig inte varför, men Julia och jag kollar på The Little Mermaid. "Din store fegis!"
Vi har varit på Gekås idag med. Så där himla mycket pengar har jag ju inte men jag köpte en samlingsskiva med Michael Jackson och lite cd-skivor så kan jag bränna min USA-skiva att ha i bilen. Gööööött!

I helgen vart det Svenljungamarschen. Vi hamnade på 147:e plats av 162 lag.. kanske inte det bästa, men inte heller sist. På kvällen drog vi till Kinna Stadshotell och det var lite konstigt. Samma gamla folk som vanligt... weird.

Menmen, lite bilder så blir det roligare.

 

Systra mi och jag i lördags :)

Ja, min röra när jag packade upp...var ska jag göra av allt?!

Sen mitt i alltihopa saknar jag San Diego. Denna kvällen var så förbannat rolig. Henrik och jag went nuts i baksätet.. Let's do it, and do it and do it and do it!

Skulle haft en bild till men det funkade inte, så den får ni vänta på.

xoxo

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0