Svenskt

Usch vilken dag. På frågan what have they now done svarade jag; hällt ut en hink med vatten på golvet. Yeeey. Daphne har varit i sitt esse idag. Avvänjning av nappen (jag vet, låter som en drugaddict) är hon tjurigare än någonsin. Jävlig också. Är det inte det ena så är det det andra. Om inte hink med vatten på golvet så är det att dricka vattnet ur hundskålen. USCHA! Och Dylan, honom ska vi ju inte tala om. (Skrikit konstant sedan imorse och ska självklart på det hela härma storasyster...)
Efter denna lyckliga dag drog jag på bio med Dana. Vi såg Night at the Museum - Battle of the Smithsonian. Haha, ett semåste. Garva så jag itne visste vart jag skulle ta vägen. Idag har jag även youtubat Roxette heeeeela dagen. Svenskt ska det va'!

Först när jag såg det här;


Insåg jag hur mycket mina fötter är snea. Haha, kolla vad snea dem är när jag snurrar och har mig. Btw, detta är min dancefinal. Vi hade så himla kul den veckan på träningen och under provet. :D Nu är jag klar dock. Slut. Finito. End. Haha.

Förresten. Dylan har sina underbara stunder, kollar bara denna filmen:


Och sist men inte minst. En film från Sea World. SHAMU SHAMU!


xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: André

jag vill ha en späckhuggare!

2009-05-27 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0