Snygga skor...ska vi k----a? (K3 ftw!)

Okej, jag vet att jag är lite tråkig det senaste med att bara snacka musik och visa videor, men jag är inne i en period där jag lyssnar mycket på musik. Det får mig att må så mycket bättre om jag har en hård stund. Igår hittade jag Robbie Williams - My way och man kan inte annat än att ge mannen stående ovationer. (Marco, jag har nog fortfarande DVD:n med Robbie Williams och sin konsert från Albert Hall i min byrå uppe nånstans om du är intresserad;) Och idag var jag inne på youtube en sväng till och hamnade på Michael Jackson. Med risk för att låta tjatig och säga det som resten av världen redan konstaterat. Han var talented. Shame. What a shame. I like him.
En liten spelninglista kanske mamma? Jag måste verkligen skaffa mig det där kontot på Itunes så jag kan ladda hem musik igen. Börjar kännas tråkigt med gammal musik på ipoden...

3oh3 - Don't trust me
Lil Wayne - Make it rain
Pink - Dont leave me
Sean Kingston - Fire burning
FM - girls on the dancefloor
Lovestick - Lady Gaga
Soulja boy tell'em - Turn my swag on
Jesse McCartney - How do you sleep
Jeremih - Birthdaysex 
 
Säkerligen glömt någon menmen.




Iallafall, ikväll träffade jag Stefanie. Vi var på Nordstrom och Macy's och självklart Hollister. Hittade ett par Elinskor på Macy's från O'Neil. NIiice shoes. Like I needed them. Not. Iallafall, nästa vecka ska vi på hud consultation. Dem ska ge oss tips m.m om våra hudar och smink mm KUL!!
Nu ska jag sova.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah vad snackar du I? Jaaa men den översätter lite konstigt pga att jag skriver lite annorlunda mupp;) ahah läs den på svenska du;)

2009-05-28 @ 14:59:57
Postat av: sanna

Hahha jag vet de va väl inte de bästa engelskan direkt men man fattar ju typ, mer för mina vänner som vill läsa och jag orkar inte översätta för de skulle ta timmar haha. pusss

2009-05-28 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0