Rock me like a hurricane!

Oj, hemma at last. Denna dagen har varit ett evigt flängande. Dagen startade med att jag vaknade. (Dööööh.) Gav mig av till gymmet, handlade lite mat och sedan lagade jag lunch. Stefanie, Henrik och jag drog till Fashion Valley där de hade en massa sminkningar o dyl gratis idag. Jag har blivit sminkade hela TRE gånger idag. Första gången hade tanta inte en aning om vad hon gjorde. Jag hade två blåtiror istället för två fina ögon :P Andra gången var det fint, men lite fööööör mycket brunkräm. Hej fejk! Tredje gången gillt hos Chanel där jag fick en fin aftonsminkning. :) Handlade en klänning och en tröja. NIiice. Of course one Hollister and one Billabong. Oj.
Kvällen spenderades nere hos Sherri. Tog en promenad ner med Luscious och vi hade middag, drinkar och boardgames. Jag är ruskigt bra på att nynna. Han inte mer än till andra tonen och Josh hade redan gissat "Here I am, Rock me like a hurricane!". Vi förlorade dock. Inte mitt fel ;)

Hm, kanske ska berätta om igår. Stefanie och jag hamnade hos min granne. Trevligt. En kille skulle flytta ut så vi var där och sa hej och hej då. Alltid trevligt. Mycket mer hände inte. :P

Imorgon blir det en lugn dag. Nattinatt! Mamma jag ringer imorgon. Om ni inte är hemma igen, GRATTIS PÅ MORSDAG! Puss älskar dig!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0