Ok Ok, now I'm back.

Så här tre adaptar och en sladd senare är jag back on track. Vet inte vad Gateway tänker med, men av någon anledning har jag fått tre adaptar denna veckan. Bra att ha ifall dem andra två går sönder eller vad? Kloka jänkare det där. Iallafall, nu har jag en fungerande dator igen. :)

Igår hade jag min sista final. I hip-hop. Det var en ruskigt kul final och jag kommer saknar den lektionen, vi hade så fruktansvärt skoj! En i min grupp ska skicka filmen till mig så ni ska få se min final. :D Haha!

Ikväll blir det kanske Sea World, annars film :) Imorgon ridlektion och Sea World med Daphne. Sedan barbequuueeee! När vi var ute efter mass  communicationklassen i onsdags så åt jag en minihamburgare som dem beställde in, den var så himla god! Jag råkade ge ifrån mig en njutningsljud och förklarade att jag inte ätit nötkött på ett par månader. Vips så var jag bjuden på en stor stek på lördag. Niiiiice. :D Haha. Så det ser jag fram emot :D

Lite bilder från de två senaste veckorna kommer sedan :)

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0