Nöjdare meterolog får man leta efter.

Idag på nyheterna kunde man se rapporter från den stora skogsbranden i Santa Barbara. Den enda som verkar excited över det är väderleksmannen som smilade sig igenom hela reportaget. Nöjd kille.

FM - Girls on the dancefloor Niiiice, haha, gillar den på nåt vis Goooer. En annan är Keri Hilson ft Kanye West - Knock you Down Också nåt jag rekommenderar. Jag har en hel lista jag kan rabbla upp nu. Jag önskar så att jag kunde ladda ner hela min goa lista. Jag nöjer mig med youtube tills dess.

FM - Girls on the dancefloor
Keri Hilson ft Kanye West - Knock you down
Sean Paul & Rihanna - Break it off
Flo-rida - Sugar
Dj Felli Feel - Feel it
3oh3 - Don't trust me
Lil' Wayne - Make it rain

Kan ju inte lägga ut alla videor här, så ni får själva gå in på youtube. :) Idag har vi målat med färg här hemma. Mycket intressant upplevelse. Speciellt när mer färg hamnade på mig än på pappret. Nice. Hade lektion ikväll. Pratade om att Madonna gett ut en bok som hette Sex. Vet inte om jag vill se det innehållet.


xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0