Men hur svårt är det här?!

Jag har haft ett blondt ögonblick igen... Utanför Bar West igårkväll vid bilen väntade vi på att Dana skulle komma och låsa upp. Dock var en ruta nedvarvad så jag sträckte in armen och låste upp, med kommentaren; Men hur svårt är det här?! Och ja, larmet gick. Big time!


Nu bilder


Dana och jag

Sanna och jag. Lätt skönaste kortet för kvällen!
(Observera killens Björn Borg-kallingar. Norrman.)

Sanna och jag

Norrmannen Magnus, Sanna och jag.
Obs, vi kollar hans kamera och posar samtidigt. Ingen bra kombination...

Avslutar med partypingland herself.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Skitsnygg dress du har på dig!

2009-05-03 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0