Ja, men jag gillar att ha halva ansiktet som en tomat.

Daphne och jag var ju som sagt på Sea World imorse. Det var najs, men Shamushowen blev döden för mitt ansikte. Kom hem i eftermiddags och insåg att jag såg ut som en tomat. PÅ HALVA ANSIKET, resten var så där lite lagom. Efter det drog jag på ridlektion till en häst med pms, men instruktören sa att det var hästen. Jag red kanoners sa hon. Alltid kul att höra, men Bella var inte lika lycklig, hon tvärnita och hade sig. Nåväl, dem får väl ha en dålig dag med.
Efter det var jag bjuden på bbq hos min mass communication kompis Sherri. 40+ och trevlig som få. Alltid kul att någon kan ge mig en vettig stek här i landet. Inte blev det helt fel av att hennes granne är en handsome guy från Peru. Han joinade oss förövrigt resten av kvällen. Nu är jag i säng och trött som få. Imorgon ska ni få se kanonsnygga bilder.

puss och godnatt!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0