Cinco De Mayo

Det är den 5 maj idag. Något som ska firas enligt amerikanarna. Jag har inte en aning om vad det går ut på och jag hörde även av en att mexikanarna inte firar det speciellt mycket heller. Men det finns alltid anledningar enligt amerikanarna att fira något. Jag kanske ska införa lite firande av Sveriges nationaldag här i krokarna. Vore något det! Iallafall det var mysigt hemma hos Dana's vänner Kolman, Dave och Kent. Kent var duktig inom nåt kampsport aktigt och han sa att jag hade bra avstånd när jag slogs. Haha, inte en aning om vad han snackade om. :P Maten var god, sällskapet trevligt. Det var även några där som hette Samantha och William. Han hade målat sina tånaglar rosa och gröna och gillade mina blå. Självklart glömde jag kameran... Nu ska jag sova. Waaaaay past my bedtime.

xoxo
Elin

(Sannnnaaaa babeee, missss yooou!)

Kommentarer
Postat av: André

cinco de mayo firas pga första vinsten för mexikanska styrkor i frihetskriget mot frankrike...

2009-05-16 @ 05:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0