Äntligen!

Jag trodde aldrig att denna dagen skulle ta slut! För det första var jag och släppte av Sanna på flygplatsen. Nu mamma förstår jag hur du kände när du släppte iväg mig. Jag hade nog lite samma känsla idag. Usch, det var hemskt. Veta att min allra bästaste kompis här i USA skulle åka ifrån mig. (Inte för att det kommer gå någon nöd på mig här. Hallå SOL!) Men ja, Sanna jag kommer sakna dig något så grymt.

För det andra (min lärare Peter talade om att man inte kunde ha ett det första utan det andra) smet Luscious idag när jag var ensam hemma med sovandes barn. Yeeey! Precis vad jag behövde. Jag var ett vrak idag kan jag tala om innan hunden hittades igen. Suck. Denna dagen tog på krafterna, så nu efter ett bootcamp, lite mat och One Tree Hill ska jag sova. Äntligen.



xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: andra sidan usa

men älskling så jag saknar dig!!! hur kunde jag va så dum så jag åkte så långt ifrån dig. Jag saknar dig så sjukt mycke grina hela dagen igår!! Men du jag vet ju vi ses snart love!!! seeeee ya sooooooon babe det är ju bara ett halvt sverige mellan oss;)

2009-05-06 @ 05:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0