17 Maj

Idag har vi haft barnkalas for Daphne. Hon hade fatt bjuda in nagra av sina vanner och samtidigt kom slakt for firande. Halv atta var jag uppe i morse for att hjalpa till med forberedelserna. Dylan och jag var nere pa Von's och handlade is till hinkarna och sedan blaste vi upp ballonger med helium utav bara den. Han med ett samtal till min kara mor som gav mig den goa nyheten att hon ska ta en vecka semester nar jag kommer hem. Vad gott det ska bli att ha mamma hemma en heeeeeeel vecka med mig! :D
Snart ska jag ivag pa aupairmote. Vi ska vandra i Balboa Park. Battre det an att sitta hemma hos Pius med en flaska vatten och lyssna pa honom. Haha, men innan dess maste jag fortsatta med min paper som har due pa onsdag. Jag har skrivit tre sidor, behover 2 till och da maste jag aven leta upp nagra artiklar som stodjer det jag sager, eller nat liknande. Haha.
Vart ju aven bjuden pa 17 maj firande av ett par norrman, far jag svar pa mitt sms kanske det blir lite senare, annars glad syttone maj! ;)

Oj just det ja mamma! Pussa och gratta Casper fran mig ;) Det ar ju hans fodelsedag ocksa!! Haha.
Nu ska jag fortsatta dromma mig in i varlden om One Tree Hill. Spannande season finale tomorrow!! Yeeey! Och jag kommer ha tv pa mitt rum! ;) Haha, lite kan gora en lycklig har i varlden.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0