Wihooo



Bilden säger väl allt? Jag har för första gången i mitt liv krogat i USA! :D Ska försöka sammanfatta vad som hände. Sanna, Karolina och jag skulle bara ner till PB lite grann för att fika eller nåt. Träffade på en snubbe som sa att vi kunde komma in som VIP och ja varför inte tänktte vi. Vi visste ju dock att vi inte skulle komma in utan ID, så vi drog historien om att vi var där som turister, ville inte dra med passen ut, för försvinner det är det ju lite keeeeeeligt. Snubben som gav oss VIP biljetterna sa att han skulle kunna smuggla in oss en och en. Karolina kom in utan problem men sedan tog det stopp. Då tog hon en stämpel och gick ut som vi bara stämplade av. Piece of cake and we were inside! Har aldrig haft så skoj på länge! Cluben var faktiskt ganska fräsch och ja, vi var nöjda. Detta kommer vi leva på ett bra tag nu. Dock sa vi ju det, man kände sig som en 17-åring som lyckats ta sig in på 18-års hemma. Som alla småglinen som alltid försöker ta sig in på Kullaberg och ja allt vad det nu heter. :D
Idag har Sanna och jag vart på IKEA och kekat, sedan lite shopping i downtown, lite påhälsning i House of Sweden i Balboa Park och nu har vi precis fixat tånaglarna. :)

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0