Take walk on the wild side

Eller stranden, funkar lika bra. Sanna och jag var ute och gick nere på stranden i 1 ½ timma idag. Nice. Underbart väder med. Fast alla tycker nog att vi svenskar är bra konstiga. Där gick vi i shorts och linne, alla andra hade jeans och tröja. Mysko. Sedan drog vi till UTC där vi träffade Sannas kompis Stephanie. :) Det var trevligt (där tyckte nog alla vi var lite konstiga med, för vi orkade inte åka hem innan och hämta en tröja...) men kallt. Inga tröjor. Bara shorts och linne. Kallt värre. Där blev det en Panda, lite parfymsniffing på Sephora. Fick med gratis samples hem. :D Tihi, hur smidigt som helst. Man går bara in och ber om prover. :D

IDAG HAR JAG BOKAT RIDLEKTION! På ett nytt stall! Så nu ska jag banne mig ta tag i det hela! Wiiihoooo! Jag längtar till på lördag klockan 3! :D:D:D:D:D:D:D:D

(Sanna, jag är sååå glad över att ha dig med!)



xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0