Starbuckssurfande

Haha, har inget internet hemma där vi bor här i San Francisco. Så jag har letat mig ner till ett Starbucks nere i Fisherman's Wharf där jag nu sitter och myser för mig själv. Bokade biljetter idag till Alcatraz imorgon, problemet är att jag inte har nån skrivare så jag kan skriva ut min biljett. Problematiskt. Men det är något jag får ta tag i senare för jag är alldeles för avslappnad nu. Skulle kunna somna här i fotöljen, men det skulle ju vara lite pinsamt. Haha, så jag kanske ska dra mig hemmåt och ta en lur där istället.

Mamma, bli inte för orolig om jag inte ringer i helgen, jag lever, dock utan internet hemma ;) Nu ska jag vidare ut och utforska San Francisco. See yaa!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0