St Patrick's Day

Något som firas av irländarna. Men väääänta lite nu...okej, okej, nu är jag med. (Var det någon mer än jag som fattade att det var Björn-citat?) Amerikanarna firar denna dagen också, konstigt nog. Det finns tydligen en hel del släktingar till irländare här, och finner amerikanarna en connection till något, ja då är det klart dem hänger på!
Vi pratade om det på mass communication förra veckan att amerikanarna gillar att koppla allt till sig själv. Ett ruskigt bra exempel är faktiskt jag själv. När de får reda på att jag är svenska ja då finner dem alla möjliga kopplingar. T ex; deras grandfather was swedish, grannen är svensk, dem har vart i Sverige någon gång etc. Lite småkul sådär att det faktiskt är så.

DJ Class Feat. Jermaine Dupri & Trey Songz - I'm the Ish
Kid Cudi - Day 'n' Nite
Justin Timberlake - Dead and gone
Justin Timberlake - Love, Sex & Magic
Kevin Rudolf - Let it rock

Var tänkt till Julia som kanske behöver lite resmusik ;) Självklart får ni andra gärna lyssna också. :D Hehe. Have a great time Julia dear, ren.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: victoria

Haha... I know, I'm weird.. ;P but thank haha



Håller med ! att dom kopplar allt till dom själva :P Sant, Sant

2009-03-18 @ 02:46:15
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Julia

Thanks! Jag sitter la där på flygplanet med en fungerande hörlur till mobilen... Haha

2009-03-18 @ 12:32:45
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0