Snowcows

Ja, så missförstådd kan man bli när man försöker säga Snökaos på engelska med täppt näsa. :D Min förkyldning är inte bättre, snarare sämre. Igårkväll gav Reija mig någon medicin som skulle lindra mina besvär för natten, typ lätta på trycket i huvudet m.m. Hon sa att jag kanske kunde bli lite trött av den men inte farligt. Haha nej då, en halvtimma senare sov jag som en gris. Klockan var då halv elva...Jag vaknade inte förrän klockan tio imorse. Haha, hej vadå bedövad av medicinen. :P
Nu ikväll jobbar jag. Sanna och jag ska laga lax, och sedan gå på bio. Just nu väntar jag på henne genom att kolla på Twilight som kom ut på hyrdvd idag. Niiiice. Hon gillar inte den så jag får se den i min ensamhet.

Jo mamma, det vore underbart att ha dig här att pyssla om mig, men jag gissar på att du kommer att ha plenty of time när jag kommer hem igen. Att gå från värmen här till kylan hemma kommer garanterat göra mig sjuker :) hehe. Reija och Melanie tyckte att det var jättekul att se Emmy i webcamen :) Saknar er!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0