Smokescreen

Finally off. Detta måste vart den längsta dagen i konsthistorien. Sååååå himlans trötter. Inte konstigt dock då vi var hemma klockan tre inatt och jag började jobba klockan åtta imorse. Inte för att man sover speciellt mycket eller skönt när man åker bil heller. Men nu är vi hemma igen. Och jag har slutat för dagen. (Där bröt jag nyss två heliga regler från Jan Manfred, starta inte meningar med men & och) Om cirkus 40 minuter ska jag iväg till skolan och dansa lite. Jag kommer ju iallafall att somna gott ikväll. Ska hinna med en sväng upp till Sanna också hade jag tänkt. Hon får banne mej bjussa på käk. :D Tihiii.

Fick lite nostalgisug idag. Lyssnar nu på:
Flying Blind - Smokescreen

Den lyssnar man ju inte på så att öronen blöder. Haha, satt och tänkte på det innan. Jag har en massa som påminner mig om högstadiet.
Letters to cleo - I want you to want me
Elin & Alex - Du
Three Doors Down - Here without you & When I'm gone
Nicola Sarcevic - My aim is you

Oh, nostalgi. Får man lov att säga det om sånt som hände för 4-5 årsedan. Kan det kallas nostalgi? :D Det är samma med Mika's Grace Kelly. Spk3 så det skriker om 'et.
Nu när jag blev så nostalgisk så började jag prata Athen-minnen med André. Så göttans kul! Reunion i november? ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lustigt! Precis dom låtarna tkr jag också påminner om högstadiet.. Åh.. Det var tider det!

2009-03-11 @ 10:29:08
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0