Money in my pocket

Borde jag få idag. Fick inte min lön i fredags, så sitter inte pengarna på kontot nu i eftermiddag är det jag som är pank. :D Haha, nej då, jag lever fortfarande på att jag får tillbaka på skatten. Men som mamma sa, det är bra att ha när jag kommer hem igen. Ja, faktiskt.

I eftermiddag ska Sanna och jag ta en långpromenad på stranden, sedan ska vi ha kaffe i solnedgången och toppa det med middag. Nice kväll. Sedan är det tisdag, danslektion, sedan onsdag, mass communication och sedan är det torsdag redan och då är det Gavin! Yeey, jag är i extas. Sedan ska Sanna och jag boka biljetter till Channel 933's summerconcert i maj. Vet ni vilka som kommer dit? Joooo, det ska jag banne mig tala om för er. Black Eyed Peas, Lady Gaga, Soulja Boy och The All American Reject. Jag är nöjd :D

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0