Mid-terms.

Haha, jag hade min första mid-term ikväll. Mass Communication var ämnet och svaren på frågorna var att välja alternativ a, b, c eller d. Simpelt och bra, passar mig utmärkt. :) Så förhopningsvis gick det fina fisken.
Nu i eftermiddags var jag ute och gick med Luscious i en timma, vad härligt det var i eftermiddagssolen. Sedan in och göra sig i ordning inför kvällens lektion. Jag har haft en skön eftermiddag, det går ju inte att ta fel på. Kommer ju få mörkerdepression när jag väl kommer hem igen. Haha, får gå i ljusterapi eller något. Nej, nu hägrar sängen.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får skriva hur många låtar du vill! :D

2009-03-19 @ 10:06:58
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: victoria

thanks :D haha..

Hoppas det går så bra , så bra på mid-termen :)

2009-03-19 @ 16:51:22
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: mamma

Jaha du, du missar ju den bästa tiden här hemma nu.

Ljusare och ljusare, varmare och varmare.

2009-03-19 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0