Mångsysslarens dag.

Söndag. En dag då både Sanna och jag var lediga. Hur spenderade vi dagen? Vaknade klockan tio med att jag förlorade en diskussion jag inte ens visste jag var delaktig i. Jag vaknade av; Elin, men då går jag upp nu och ringer mina föräldrar så kan du ringa dina efteråt. Jaha..okej? Lät på henne som om vi hade diskuterat detta ett tag. Haha. Klockan elva drog vi till mig där jag slängde ihop en dagens outfit och vi drog till Fashion Valley. Där kekade vi på Cheesecake Factory och oboy vilken cheesecake. (Maten var god också.) När vi var mätta och belåtna där hade vi ett dilema. What now? Så eftersom solen kom fram efter morgonskuren drog vi till Sea World, kollade lite på Shamu (späckhuggarna) och lite dolphins. När det var klart drog vi hem till mig, kollade lite på Parlamentet på youtube. Alltid en hit. Framåt kvällen drog vi till korset och kollade på solnedgången, sedan bio ikväll igen.
     Vi såg Knowing med Nicolas Cage. Jag var livrädd 9/10 av filmen. Slutet var kasst. Tänkte i början; detta är en film för Marco, han gillar sådana filmer. Men Marco, om du läser detta, se den, men slutet hmpf. Du kommer fatta. Bjud med mamma på en biokväll i stan. Jag lovar, Johanna kan vara barnvakt ;)
Nu är jag hemma igen och pustar ut. Hämtar andan lite grann. Ska sova strax här, ny arbetsvecka igen. Goa tider fick jag allt och ledig hela nästa helg :) Yeeey! Nu, bilder!


Sanna och Elin - korset, kallt som tusan

Dolphins - Sea World

Solnedgång - Korset

Shamu - Sea World

Dem är inte lite stora.

Min cheescake. Inte att leka med. :)

Man ska då alltid spexa till det hela ;)
Tack för idag Sanna! :)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: victoria

så nu har du vart på cheesecake f ! :D Nice ! isn't it amazing haha :D

2009-03-23 @ 17:13:27
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0