Man kan skratta för mindre

Jag tycker att det är oerhört roande att läsa bloggar som är skrivna av hela Sveriges blondiner. Inte nämna några namn, men allihopa har sönderblekt hår, tre lager med en aaaaning för mörk foundation och matchar med resten av sminket. Dem har alltid dessa stora problem som att "Oh nej, någon har likadan bloggdesign som jag!" eller "Oh nej, måste bleka mitt hår igen, min utväxt är katastrof!". Så himla lustiga, och jag skrattar seriöst åt det hela. Så varför sluta jag då inte att läsa? Nej, du. Bra fråga, rätt som det är poppar bara dessa sidor upp på min dator. Tror ni det är ett virus? ;)


xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

du menar la inte mig? ;)

2009-03-19 @ 09:55:49
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0