Lunch

Sanna kom en sväng och vi kekade quesadillas med tomat, skinka och ost. Jag tryckte även i mig sallad. Mums. :D Vi kollade Parlamentet på youtube och oj min mage. Jag har nog inte skrattat så sedan igårkväll när Sanna kommenterade min utmaningsgrej.
"Favoriträtter..spaghetti, men hallå vart är Pandan?!" Haha, jag sa ju det. Pandaberoende om något!

Pratade lite med Sofie idag. Hon var med när vi lagade mat, men dåligt ljud gjorde att vi fick avsluta det hela. Imorgon kanske Sofie rara?
Ikväll är det masscommuication som gäller. Intressant om musik denna gången :)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

du får förklara. Vad är Pandan?

2009-03-12 @ 07:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0