Kors i taket...

...nu måste Marco ha med en fot i spelet. Jag menar, hur skulle man annars locka min mamma till att skaffa facebook? Haha, nej inget ont mamma, men det var en liten överraskning. :) Dock en bra en nu kan du kolla på alla mina bilder som du missar där. Göött.
Lite piggare idag. Sovit som en stock hela natten. Nice. Sanna bjöd på mat igår. Oh vad mumsigt, pasta, sås och bacon. Och till efterrätt hade hon lyckats hitta en vikarie för semlan. Ett sorts wienerbröd med grädde och lock. Fast utan mandelmassan. Men det gör inget för den äter jag ändå inte. En sak var dock irriterande. Dem hade sockrat grädden. Det var som sagt ingen riktig semla. Bara en vikarie.

Anonym: Vad kul att det påminnde dig om hägstadiet också. VEM ÄR DU?! :D

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: victoria

mina päron skaffade också fb nyligen. man bara "hej o välkommen" el ngt haha... weird. :P

2009-03-11 @ 17:20:08
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Julia

Det är ju jag!! Men förmodligen försvann mitt namn när jag skrev ;) Så dumt!

2009-03-11 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0