Ju fler kockar...

...desto sämre soppa brukar man säga. Iallafall lyckades Sanna och jag koka ihop en mumsig dinner. Lax, ris och grönsakswok. Yummie! (Nämner inte att vi åt glass till efterrätt!) Haha, Sanna är så rolig. Hon berättade för mig hur man gör skräckfilmer mindre läskiga. "Du bara håller för öronen, för då hör du inget." Bara det att här i USA finns det inga subtitlar på biosarna. ;) Mycket man kan förstå då. Haha. Det var en trevlig kväll. Vi har redan planerat lite resor till hösten/vintern. Sanna ska komma till mig i November och över nyår är det jag som drar till Östersund. Låter skojsigt. :D Nu sitter jag och kollar på mitt älskade One Tree Hill. Så tills vidare; håll till godo med mina bilder.

xoxo
Elin

Det är en ganska bra bit mellan Svenljunga och Östersund... :D

House of Sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0