Ja, men jag kan ju alltid åka till SF.

Idag hade vi aupairmöte. Booooring till tusen, diskussioner. Nice. Klockan 7 på kvällen. Då tänker man sig en lite middagsbjudning. Inte då. En flaska vatten. Punkt. Sjukt hungrig var jag. Iallafall, nästa aupairmöte ska dem på rodeo. Oturligt nog jobbar jag den helgen, så jag kan inte följa med. :S Som svar på det sa Pius (min lcc): "Men du kan ju alltid gå på det i San Francisco." Ja, som om jag är där vareviga dag. Clever snubbe.

Idag har Reija med familj + jag varit i Anaheim, OC för lite shopping. Jag kan ju säga, hockeybutiken åker jag gärna tillbaka till. Ögonmums! :D Lunch at Cheesecake Factory, mums. Nu ikväll ska Sanna och jag ha spakväll. Nice. Laga mat. Mums.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

hir många kilo har du gått upp???

2009-03-29 @ 14:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0