It's a beautiful day...tra la la

To quote U2. Sanna och jag vaknade upp runt nio. Pratade lite med mamma på telefon. Lustigt hur hon kan sitta på andra sidan jordklotet och fortfarande få mig att känna mig som tre. "Elin, nu får du ta och byta smil, för det du har nu börjar bli lite tjatigt!" Eller nåt i den stilen, tack mamma, älskar dig med! ;) Sedan bar det av till gymmet. Hemskt vad hurtig vi blev då. Efter det blev det frukost på Kono's. Alla pratar ju så gott om det hela, så var ju tvungen att testa om det är så bra som alla säger. Och ja, det var ju inte helt kasst. :D After that drog vi hem och hämtade badkläder + volleyboll och drog ner till stranden. Ja, idag har det varit ca 26 grader varmt. Mötte upp Susi, Ida och Dominik och spelade med ett gäng amerikaner, vilka, eller ja iallafall en, var från Ohio. Trevligt värre, när dem drog kom det ett nytt öldrickande gäng som vi spelade med. Damn I was good, serveesset Elin vettni ;) Efter den underbara dagen på stranden drog jag till Reija's. Nu är jag här och känner hur det hettar i kinderna och ögonen är tunga. Nice dag! Mmmm, ni ska bara veta hur gott det är i SD just nu.

På torsdag drag jag till San Francisco. Det ni!


xoxo
Elin


Sanna och jag hittade lite kul saker på Target en kväll.


Var ju tvungen att visa mina skills. :D


Nöjd mamma, en ny min ;)


Frukost/lunch


Sällskapet


Stranden


Jag ser lustigt nog ut att vara vältränad! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag har sett mycket sötare miner på dig!

Älskar dig! puss puss

2009-03-01 @ 15:58:06
Postat av: victoria

åh,vill oxå till beachen o spela volleyboll ! :D

2009-03-01 @ 18:21:32
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0