Hålla lite i slantarna?

Ja, våran Lcc sa i fredags att det kanske vore bra att spara lite pengar, så man hade när man kom hem igen. Haha veesst sa vi, tyckte det var idiotiskt sagt. Han sa att man kanske inte skulle slänga bort alla pengarna på kläder etc. Haha sa vi, det är ju i stort sett bara fickpengar. Nu ikväll städade jag lite på mitt rum och insåg hur MYCKET jag har handlat. Jag vågar knappt säga hur många par skor jag köpt. Host...7 par...host. Haha!

Idag hamnade Sanna och jag nästan i Mexiko. Nej, men vi åkte till en outlet som låg vid mexikanska gränsen. Jag har sett Mexiko nu från säkert avstånd. Det räcker. Lite läskigt att köra på motorvägen och se skyltarna som säger; last exit in the US. Ja, outletten ligger på den ALLRA SISTA avfarten i USA. Missar man den, ja då hamnar man i Mexiko. Inget som rekommenderas.

En underbart vacker t-shirt/tröja fick följa med mig hem. Mumma!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan ju glädja dig med att du får tillbaka lite på skatten!

2009-03-30 @ 14:03:43
Postat av: mamma

Å,just det. Jag har deklarerar åt dig, bara så du vet.

2009-03-30 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0