Friday night

Och hela helgen ligger framför mig. I skrivandets stund ser min helg ut sisåhär:
Lördagmorgon ska jag jobba, mellan 9-1.30. Så jag vet inte om jag hinner ringa hem nåt imorgon. Testar Söndag kära familj. Eftermiddagen ska jag till Fashion Valley för lite hederlig shopping, var ett tag sedan nu. Pengarna har trötit men nu am I back on track. ;) Lördagkvällen hoppas jag på att få gå ut på lite roligheter. Får se vad kvällen bjuder på. På Söndag ska Sanna och jag dra ner till Mexikanska gränsen och shoppa lite i outleten där nere. Niiiiceee.

Utöver allt detta MÅSTE jag plugga. Hrmph. Midterms nästa vecka + en inlämning. Ruskigt kul, not.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0