Fredag hela veckan.

Hade inte det vart skönt? :) Idag är det iallafall den tidigarenämnda dagen. Och dagen till ära är jag kanoners förkyld. Daphne frågade mig varför, vad svarar man på den frågan? :P I eftermiddag ska jag åka upp till Carlsbad och umgås med Reija med familj. Melanie och jag ska även boka biljetter till Gavin DeGraw. Yeeeey, jag, ska, kolla, på, Gavin, DeGraw! Hoooooppas inte biljetterna hinner försvinna, då skulle ni få se på ledsen Elin.
Haha, ja mamma. Lustigt att den lilla tösabita kommer hem i höst och fyllda 20 kommer va. Kände att det nu blev ruskig illa grammatik, men äsch, sak samma. Alla som kan svenska förstår vad jag menar. :D

Nu ska ni få höra på det sjukaste. Idag var Dylan och jag inne på Starbucks, och vet ni vad hur klöthuvudet i kassan stavar mitt namn? (Ska tillägga att jag stavade det tillochmed för stackarn.) Jo PLIN?! Jag menar, va?!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0