Ey Hun, I'm goin' home!

Idag ska vi dra oss hemåt, mot San Diego igen. Ska faktiskt bli skönt att komma hem, till värmen. :) Haha, det är kyligt här uppe. Jag har vant mig alldeles för bra vid soliga och varma San Diego. Kommer problematiskt att åka hem till Sverige i Oktober. :) Haha, iallafall, idag tog jag mig ner till Starbucksen i Fisherman's Wharf (där jag för övrigt sitter nu) och chillar lite. Familjen är hos min värdpappas mamma och jag tar det lite lugnt innan vi ska dra oss hemåt ikväll. Ska bli kul att träffa Sanna igen. Haha, Sanna har vi varit ifrån varandra så här länge sedan du kom hem från Mammut? :D Vi är tokiga vi! See ya'll tomorrow!

xoxo
Elin



Kommentarer
Postat av: victoria

ha det itne för varmt i S.D nu bara :P

(btw, du har visst blivit utmanad i min blogg :) )

2009-03-10 @ 17:30:59
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0