Celebrity Transformations

Köpte en tidning idag (då min bok är utläst) som handlar om hur kändisar har utvecklats sedan de var barn, utseendemässigt alltså. Haha, fruktansvärt roligt och IQ-befriande. Kan ju inte påstå att Brad Pitt var särskilt snygg i långt hår, eller att George Clooney var en hunk. Han ser mest ut som en flötig soffpotatis.
Hm, snart har denna vecka flugit förbi också. Tänka sig, nästa vecka har jag varit här i 6 hela månader! Inte illa för att heta Elin Maria Blomberg. Snart är jag hemma igen!

Julia, har du tid att prata i helgen innan du åker? :) Måste få prata lite med dig, vet ju inte hur tillgänglig du kommer att vara där nere i spanskalandet. Önskar jag kunde komma på dit kalas imorgon. Synd att det är en så lång flygresa. ;)

Hm, Facebook har än en gång ändrat sin outlook. Fruktansvärt irriterande för en inbiten facebookare som man är. Min mor har det dock så mycket bättre ställt i det läget, då hon är ny där, och då vet hon ju inte hur det var innan. Tänk om man var en ung facebookare som inte hade dessa i-landsproblem. :) Haha.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: victoria

hahah... dude, ja håller med. it's baad.

2009-03-13 @ 17:33:06
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0