Ålderskrämpor?

Jag har träningsvärk i min rumpa från dansen, i vaderna från mina promenader och halsen svider. Jag tror jag börjar bli för gammal för allt vad excercise heter. Haha!
Lovade Magnus nyss att nämna honom i min blogg. Vad gör man inte för att fiska kommentarer? ;D Jag är mutbar, det vet nog alla. Förresten, vad hände med Darkwin Duck? Nu blir vi farliga, Darkwin Duck! eller Vem är faran som lurar i natten? Haha jag älskade det programmet, snäppet efter Luftens Hjältar. Haha, I belive I had a crush on Darkwin! ;D Och Disneyklubben?! Haha! Åh, jag älskar Disney!!

För övrigt lyssnar jag på Ronja Rövardotter nu, skulle vilja se den filmen. Haha, jag är som ett barn idag!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Magnus

du är rädd för mig bara att erkänna:) vadå barn idag förresten, det är du ju jämt

2009-03-19 @ 22:28:55
Postat av: victoria

trevligt värre :)

ahh, för mina utländska läsare.. så snäll är ja :D haha

2009-03-19 @ 23:06:21
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: mamma

Jag ser bara Elin med snutten runt halsen, springande runt i huset , sjungandes introt till "Luftens hjältar" Var det igår eller??

2009-03-20 @ 18:11:29
Postat av: Therese

hhaha, knepigt det lät när du först skrev ålderskrämpor sen att du är som ett barn :D hih, jag älskade också de programmen, lungt bästa barnprogrammen ever!! :):)

2009-03-22 @ 02:01:16
URL: http://tankarblirtillord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0