Wireless skit

Ja, bredbandet har inte varit våra kompisar de senaste dagarna så ursäkta min frånvaro.

Måndag
Jobbade
Träffade Petra, Henrik och Petras två kompisar. Vi kikade runt lite i Old Town, mycket trevligt.
Tisdag
Jobbade
Hade bbq på stranden med ovanstående plus Ida. Mycket trevligt det också. :)
Idag
Jobbade
Ska nu och träffa Stefanie en sväng sedan får vi se vad som händer. Jag lovar jag ska lägga in lite bilder från veckan när jag kommer hem. Nu måste jag duscha, tog mig en springrunda med Luscious och snackade lite med en granne. Alltid trevligt

Btw. Ni är RUSKIGT dåliga på att kommentera. Erat nöje är att läsa allt detta, mitt är att läsa era kommentarer ;)

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Carina Sunnerås

Klart du ska få lite kommentarer.... Alltid lika kul att läsa din blogg. Hoppas du har det riktigt underbart. Kram från ett regnigt Sverige...

2009-06-18 @ 09:56:17
Postat av: André

Kommentar.

2009-06-18 @ 13:16:36
Postat av: mamma

Pratar ju med dig en gång i veckan! Puss

2009-06-18 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0