Total blackout

Slutade precis och föll rakt ner på sängen och längre kom jag inte. Denna dag, denna dag.
Åska. Ni som känner mig vet att jag och åska inte är bästa vänner. The New Children Museum som vi skulle till i downtown visade sig ha stängt på onsdagar. Synd att vi inte visste det innan vi åkte dit. ;) Daphne hade ett enormt vredesutbrott här i eftermiddags innan napen. Oh My God give me strength.. hon höll på i 20 minuter att bara skrika och ha sig. Som om inte det var nog lyckades jag spilla bleach på hennes nya fina rosa byxor. Hej stora fina fläck. Nåväl, nu ska jag ta en dusch och starta om. Ikväll ska Stefanie och jag på någon skinconsultation. Niiice.

Idag köpte jag även två jättefina klänningar från XXI (Forever 21) haha. Niiice.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0