This weekend were just...weird.

Hm, vet inte var jag ska börja. Har ju redan berättat lite om fredagen, nere hos Sherri. :) Kan ju tillägga att jag blev skjuten av en soft air gun. Rakt i armbågen och sjävklart tyckte skytten att det var hiiilaaarious. Not. Sved lite grann. Haha. Så lördagen började med jobb. Var i parken med barnen sedan hade jag ridlektion under eftermiddagen. Det var varmt som i en bakugn men det var kul. Gick fint.
Det var meningen att Reija skulle hämta mig under kvällen men blev lite ändrade planer från deras sida så jag stannade nere hos Sherri och spelade boardgames och hade det trevligt med hennes vänner. Idag har jag legat ute på hennes baksida och stekt. Lite väl mycket för just nu är jag som en tomat. Mysigt. Men vädret är underbart och man klagar inte. :)

Nu ska jag för en gångs skull sova tidigt. :) Mamma, jag försöker höra av mig i veckan istället. ;)

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0