Som jag lovade...

...kommer här lite bilder från veckan som gått. :)


Daphne, Saya och Dylan på stranden.

Bbq at the beach. John, Henrik, Elin, Johannes och Ida.

God I love San Diego.

:)

Innan alla kom. Glad med mina matpåsar.

Daphne och jag med våra snygga EGENgjorda kepsar! :)

Pink is nice :)


Nåväl. Helgen blir kul. Imorgon ska jag på Wig-Birthdayparty. Jag ska få rosa hår ;) Lördag, jobbar jag morgonen, ridlektion på eftermiddagen och sedan ska vi fira svensk midsommar nere i PB med mina vänner. :) Haha, det ska bli ruskigt kul då jag kommer vara den enda svensken. ;) Nu ikväll sprang Lusci och jag ner till Sherri, snackade lite skit och sedan sprang jag hem igen. Stannade till hos Marcus och Jonathan och sa hej. Dem åker ju hem snart. Ialllafall jag är imponerad av mig själv att jag lyckades med denna bedriften. :D

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

Glad midsommar! Glöm inte att sjunga snapsvisa! T.ex. "När gäddorna leker i vik o vass, och sola går ner bakom Sjöbloms dass. Ja, då är det våååååår. Se upp där nere nu kommer han! Sjuuuung hoppfadderallanlej!Puss o kram Mamma

2009-06-19 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0