Så...

...nu fann jag lite tid mellan stranden, blöjbyten och lunchen till att uppdatera er lite granna.
Gårdagen var på många vis mycket tröttsam. Barnen fick vaccinationer igår och pga detta var dem lite smått grumpy. Jobbade till fem, trött som stryk. Då blev jag bjuden till Marcus och Jonathans hejdå-bbq. Lite småkul men stämningen var lite nedstämd kanske. Efter det drog jag på bio med Oscar och vi såg Hangover. Haha, inte lätt för dem stackars killarna. Vaknar upp i Vegas och vet inte ett jota om vad som hänt. Haha. Sedan blev det genast sängen. Idag har vi varit på stranden hela förmiddagen och nu så sover förhoppningsvis barnen. Jag skriver förhoppningsvis därför att Daphne
är inne i en period där sovandet kan sluta hur som helst.
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Stefanie och göra nåt kul.
Tre dagar till semester!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0