Nu så...

...ska här kalasas! Glad Midsommar!!

Vem har sagt att man inte kan få till sill o potäter här?! :)

Har inte fått bilderna på Daphne än, men bjuder på Dylans "Cheese"-smile! :)

Han är ju för goer. Imorgon ska jag lägga in en video på hans smilande. :)

Ikväll var jag på wigparty. Vad gillar ni min rosa kalufs? Den är het! :D haha, det var kul iallafall och nu ska jag sova inför imorgondagens hektiska schema. Jobba, rida, midsommarfirande :D Hehe.
Sov gott allihopa, ni artar er på kommentarerna!
Framför allt Cina's kommentar, den gillar vi gott folk! Kul att höra att ni därhemma existerar. André, du kunde faktiskt ha fyllt ut din med ett puss eller nåt ;) haha! Nej usch, nu svamlar jag bara en massa. SOV GOTT!

xoxo
Elin

Btw, jag saknar min mamma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste berätta vad alla andra tyckte om sill o potäter!Saknar dig med! Alla här hemma frågar hur du har det. Snart kan du berätta själv. Det går fort nu.

2009-06-20 @ 10:34:49
Postat av: André

Puss.

2009-06-21 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0