Midsommarfirande

Jag vet inte hur jag bäst ska beskriva vårat firande med ord. Jag visar lite bilder istället. Det enda som ni kan se på bild är våran pillowfight.


Midsommarstången, sort of.

I väntan på maten. Sort of.

Dans runt stången. Sort of...

Hann med lite rumpskådning. :D

Lil E och Oscar

Sill o potäter. Sort of.

Fixar kransarna. :D

Och klär min midsommarstång. Påhittigt av Sherri att tejpa fast den. ;P

Nåväl, det sammanfattade hela kvällen ganska bra. Plus kuddkriget men det var lite senare när ingen höll i en kamera. :) Nu ikväll var jag ute på Coronade Island och hängde lite vid en bonfire. Mycket mysigt. Hade dock en väldans problem att hitta dit. Hamnade först hos the Navy. Hm, dem gillade inte riktigt att jag skulle in till dem så jag fick vända lite snällt ;) Sedan hamnade jag på andra sidan Coronado. Till slut fann jag den stooooooora stranden. Nu ska jag sova, för jag är ruskigt trött.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0