Lördagmorgon

Nu ska jag snart jobba, 9-1. Inte så farligt men ruskigt keligt att gå upp... Var på bio med Therese och Ida igår. Det var faktiskt kul, vi skulle sett Hangover, men det blev Land of the Lost istället för den andra var sold out. Ikväll ska jag till Ida på hejdåparty. Hon ska åka hem snart.

Denna morgon är allt grått och trist och jag fick lite känsla av att musten gick ur mig. Ibland känns det fruktansvärt långt kvar till oktober. 3 ½ månad. Är inte så lång tid som 8 ½ men har man inte träffat någon hemmifrån på så lång tid så känns det nu. Speciellt när alla slutar skolan, studenter och födelsedagar är hemma nu så känns det lite extra att sitta här utan alla.

Igår var det ett år sedan jag tog studenten. Det kändes också mysko.


xoxo

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0