LAKRITS!

Jag har abstinens, I NEED LAKRITS!! Det bara kom nu sådär lite granna på eftermiddagen. Inte alls kul. Vad som är mera kul är att jag har semester om 25 minuter. :) Dock är mina planer lite diffusa över vad jag ska hitte på. Åker ju gärna inte till LA själv menar jag. :P

Jag hade en mycket märklig dröm inatt. Drömde att jag var tillbaka på ICA, skulle jobba igen, märkligt nog. För det första fanns det ingen skjorta som passade mig, för det andra hade dem bytt ut ALLA sillsorter så jag hade inte en aning om vad jag skulle göra. För det tredje var det ingen som hade märkt att jag var borta. Lustigt.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Carina Sunnerås

Vilken mardröm.... :)

2009-06-29 @ 08:59:15
Postat av: Mickan

haha, vilken dröm! =P

2009-06-30 @ 10:18:02
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0