I love SD.

Jag spenderade mestadelen av dagen på stranden. Jag tror seriöst jag bor i paradiset. Jag blir så lycklig av lite sol och att slappa på stranden. Nu hettar det lite i kinderna så här till kvällen men inget allt för allvarligt. :) Skulle haft en lugn hemmakväll för mig själv, och det började jag med också, men sedan ringde Henrik och undrade om jag ville med på bio. Ja men det bangar man ju inte, så vi såg Year One. Haha, lite småkul men också lite fjompig.
Nu ligger jag här och kollar på en dokumentär om MJ. Alla hans bästa musikvideos. Det är så jag tycker man ska minnas honom, för allt bra han gjorde och inte för alla fel han lyckades med. Nåväl, nu ska jag fortsätta bliga på tv:n. :)

xoxo
Elin


Jag menar, vem skulle inte älska detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0