100 dagar

Tills jag fyller år. Imorgon för mig, idag för er därhemma. Snart idag för mig. Blev lite sent här va. Var på bio ikväll med Dana och Henrik. Vi såg den nya Disney filmen Up! i 3D. Weeeeird. För det första börjar filmen med att den gamle snubbens fru dör, sedan sörjer han henne i stort sett hela filmen. Deprimerande eller vad? Den hade sina humoristiska tillfällen men inte lika ofta som de deppiga. Suck...men det var trevligt. :)
Tillbaka till min födelsedag. När dessa hundra dagar har gått är det 12 dagar tills jag slutar jobba och då är snart Josefine här och sedan är jag nästan hemma. Hallå här, jag är i princip hemma imorgon! ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Hej, joo jag äter allt. Dock så går jag lite på en kickstart. Mitt motto är att aldrig vara hungrig och att försöka äta var tredje timme. Det fungerar utmärkt :D

2009-06-09 @ 10:52:30
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0